Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017 w Londynie

Kolejna uczta dla pasjonatów domków dla lalek. Artyści pokazali na targach w Londynie najwyższą półkę miniaturowego rękodzieła. Przemiła atmosfera, różnorodność oferty, ilość wystawców mogła zawrócić w głowie.
Nie będę się rozwodzić nad tym co zobaczyłam i czego mogłam osobiście dotknąć (a było to dla mnie przeżycie ogromne i spełnienie jednego z marzeń), pokażą to co prawda w niewielkim wycinku - zdjęcia, które jakoś udało mi się zrobić (w ostatniej chwili).

Master Class - miniaturki wystawowe, zamknięte w szklanej gablocie i praktycznie wszystkie sprzedane w trakcie targów.
Szklana gablota odbijająca światło skutecznie uniemożliwiła sfotografowanie wszystkich miniatur

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
 Miniaturki wykonane ze srebra: 
Kensington Dollshouse Festival  2017
 Mało widoczna na zdjęciu, obracająca się miniaturowa karuzela
Kensington Dollshouse Festival  2017
Poniżej pozostałe zdjęcia, wykonane za zgodą wystawców.


Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Miniaturowe kwiaty, wykonane z papieru, sprzedawane w kitach do samodzielnego złożenia

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Przepiękne, delikatne, cieniutkie jak papier miniatury wykonane przez francuską miniaturzystkę:

Kensington Dollshouse Festival  2017

Nie zabrakło również wielu, wielu stoisk z lalkami do domków dla lalek

Kensington Dollshouse Festival  2017

 Lalki w kitach do samodzielnego złożenia

Kensington Dollshouse Festival  2017
 oraz lalki dla lalek

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Mnóstwo, mnóstwo elementów do stworzenia domku dla lalek, praktycznie w każdym stylu,

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Przepiękne, klimatyczne miniaturki z firmy Artofmini, również sprzedawane w kitach do samodzielnego złożenia, wykonane z cienkiej płyty mdf

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Miniaturki wykonane z metalu, pomalowane tak, że do złudzenia przypominają porcelanę (zdecydowanie tańsze od porcelanowych)

Kensington Dollshouse Festival  2017
Słynna firma Mulvany & Rogers (licczyłam na trochę więcej i nie ukrywam, że byłam trochę zawiedziona, że tylko jedną aranżację wnętrza tej firmy zobaczyłam na własne oczy)

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
 Cudowne buciki i łyżwy wykonane z cieniutkiej skóry

Kensington Dollshouse Festival  2017



Stoisko Alison Davis - zdecydowanie moja bajka :) Właścicielka tak urocza i sympatyczna, że spędziłam kilka cudownych chwil wymieniając doświadczenia.

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Kuchnia - taka jakiej szukałam i szukałam i wreszcie znalazłam :)

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
 Porcelana, najcieńsza jaką do tej pory widziałam

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Kensington Dollshouse Festival  2017


I więcej ceramiki:

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Płytki podłogowe,podłogi wykonane z plastiku, ale wykonane tak, że do złudzenia przypominają naturalne kamienie

Kensington Dollshouse Festival  2017
 Natomiast płytki - to już ceramika o grubości 2 mm

Kensington Dollshouse Festival  2017
 I trochę jedzonka:

Kensington Dollshouse Festival  2017
Miniatury szkła i lamp 

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017

Kensington Dollshouse Festival  2017
Pokazane zdjęcia to niewielka część z pokazanych na targach miniatur... no cóż ....po prosu nie było czasu na więcej :)























Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napatrzyłam! Zasnąć nie będę mogła, a może mi się choć przyśni? Zazdroszczę, ale i wielkie dzięki, że podzieliłaś się z nami zdjęciami. Zupełnie niesamowity świat. Mogłabym tam zamieszkać i co dzień od nowa oglądać te cudowności. Nie rozumiem, jak ludzie mogą stamtąd wyjść, a może wcale nie chcą i trzeba ich siłą wyganiać? Podziwiam twórców i wielki mam dla nich szacunek. I trochę mi żal, że bark mi talentu i takiej pasji. Życzę miłego i cieplutkiego tygodnia. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Thank you for all the beautiful photos! You must have had a lot of fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle wspaniałość w jednym miejscu to szczyt moich miniaturowych marzeń. Przygarnęłabym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wspaniałości! Oglądałam z największą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego! Chyba bym musiała wziąć kredyt, żeby wejść na te targi... Wszystko chciałabym kupować! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego ostatniego komentarza w ogóle nie rozumiem. Może ktoś mi to wytłumaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Both of the comments are spam and should be deleted.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz