Miniaturowe Fiołki Alpejskie


Czas Świąt Wielkanocnych kojarzy mi się z wiosną, kwiatami, słońcem,  pierwszym, nieśmiałym śpiewem ptaków.  Tego wszystkiego niestety w tym roku w czasie tych wiosennych świąt  będzie nam niestety brak.

Być może stąd też poczułam ochotę na stworzenie swoich małych kwiatków, niezależnych od kaprysów natury,  kwiatków, które oczywiście ozdobią wnętrze domku dla lalek.

Modelina to bardzo wdzięczny materiał do pracy (chociażby ze względu na sterylność pracy w przeciwieństwie do dłubania w drewnie). Można sobie więc pozwolić na zabawę z modeliną już po porządkach świątecznych bez obawy ich zakłócenia.

Wybór padł na nieśmiałego cyklamena, czy też inaczej mówiąc fiołka alpejskiego.

Najtrudniejszą czynnością dla mnie jest odpowiednie dobranie kolorów do prac wykonanych z modeliny, tak aby jak najwierniej oddawały rzeczywistość. Miniaturki z modeliny wymagają również dość dużo precyzji (to akurat moja słaba strona:).

Prezentując  miniaturkowe  cyklamenyy,  życzę wszystkim na przekór aurze  pogodnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.

Miniaturowe kwiaty w doniczkach do domku dla lalek
Miniaturowe kwiaty z mebelkami dla lalek.


Komentarze

  1. Jesteś WIELKA!!!! one są cudne, urocze, wspaniałe i...... zabrakło mi słów.
    Jestem pełna podziwu, bo mebelki jakiś tam większy rozmiar mają, ale to cudo:))))
    WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas podziwiam Pani prace, ale te kwiatki to po prostu arcydzieło! Szczęka opada!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz