MiniaturItalia 2017

Pierwszy raz w życiu wybrałam się na targi miniatur. MiniaturItalia w Mediolanie.
Przeżycie dla mnie, osoby zakochanej w miniaturach do nieprzytomności - niesamowite. Osobiste spotkanie się z tak zdolnymi twórcami miniatur - bezcenne.  Zwłaszcza obecność Kamili Długowolskiej czy też niesamowitego Pana Jana Grygiel , odtwarzającego w drewnie polskie przedmioty codziennego użytku oraz jego małżonki, która ze starych francuskich koronek odzyskuje nici grubości pajęczej nitki a następnie wykonuje miniaturowe ubranka dla lalek.
Prace Kamili są zachwycające precyzją, kształtem i materiałem. 
Przeżycia niesamowite tak bardzo, że zapomniałam o robieniu zdjęć, stąd też jest ich niewiele :).
Oto kilka zdjęć, które udało mi się zrobić:

Cudny Pinokio:


MiniaturItalia - Pinokio Fabio Antimi


Miniaturowa pracownia, w której powstają miniaturowe laleczki:

Miniaturowa pracownia Gepetto 

Sklepik z zabawkami:

Miniaturowy sklepik ze starymi zabawkami

Miniaturowy sklepik, misie, lalki i setki zabawek


Sklepik z zewnątrz

Pracownia malarza:


Miniaturowa pracownia malarska


Artystyczny miniaturowy nieład


Sklepik z materiałami:



Miniaturowy sklepik z materiałami






Na koniec moje szaleństwo....... w żaden sposób nie mogłam się oprzeć :)








Komentarze

  1. Wow, to musiało być wspaniałe przeżycie! Dobrze, że chociaż parę zdjęć zrobiłaś! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!NIESAMOWITE:)))Ja nieustannie podziwiam wytwórców miniatur za ich precyzję wykonania:)))sama chętnie zobaczyła bym taką wystawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o takim wyjeździe. Wierzę że było to wspaniałe przeżycie. Zdjęcia cudne !!!! Szkoda że tak mało.Mnie uwiodły te malusie laleczki do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę. Marzę, żeby choć raz zobaczyć takie targi. Szkoda, że nie zrobiłaś więcej zdjęć. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zobaczyć na żywo owe sfotografowane przez ciebie cuda. Rozpływam się nad sklepikiem z zabawkami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz